Hugo har Segeltorps IF som moderklubb och återvände till Torpet förra säsongen efter att ha gått Hockeygymnasium i Björklöven och spelat en säsong i Huddinge.
-
1. Vad har du för förväntningar på nästa säsong?
Att lyckas ta sig så långt som möjligt i serierna och att spelarna känner att de utvecklats som både spelare och individer under säsongen.
-
2. Vad kan laget förvänta sig av dig som tränare?
Av mig kan de förvänta sig en entusiastisk tränare som kommer försöka göra allt för att laget ska bli starka som grupp och göra säsongen så lång som möjligt